بہتر اور نئی مصنوعات تیار کرنے کے لئے ون پلس(OnePlus) اور اوپو(Oppo) کی انٹیگریٹ

بہتر اور نئی مصنوعات تیار کرنے کے لئے ون پلس(OnePlus) اور اوپو(Oppo) کی انٹیگریٹ

تازہ ترین ٹیکنالوجی

ذرائع کے مطابق ، دونوں اسمارٹ فون کمپنیاں؛ ون پلس اور اوپو انضمام کرلیں ، تاکہ اپنے صارفین کو نئی ، انوکھی اور بہتر معیار کی مصنوعات دیں۔

عالمی اسمارٹ فون ون پلس کے شریک مالک اور سی ای او پیٹ لاؤ نے بدھ کے روز اعلان کیا کہ ، وہ اور او پی پی او (جسے اس کی بہن برانڈ کے نام سے جانا جاتا ہے) اب ضم ہو رہے ہیں اور انضمام کر رہے ہیں اور یہ گہرا انضمام انہیں زیادہ موثر ہونے اور بہتر مصنوعات کی تیاری کا بھی موقع فراہم کرے گا۔

سی ای او کے بقول ، یہ دونوں برانڈز گذشتہ سال سے کسی نہ کسی سطح پر ایک ساتھ کام کر رہے تھے ، اور انضمام کا فیصلہ ان کے موجودہ تعاون سے مثبت ردعمل دیکھ کر کیا گیا تھا ، جیسا کہ سی ای او نے کہا ہے۔

  (VPN کیا ہے ، بہترین VPN نیٹ ورک کیا ہیں؟):-مزید پڑھیں

لو ون نے “ون پلس کے لئے ایک نیا سفر” کے عنوان سے پوسٹ میں کہا ، “جہاں تک ون پلس برانڈ کی بات ہے تو ، ہم آزادانہ طور پر کام کرتے رہیں گے ، بہترین کارآمد مصنوعات اور تجربہ فراہم کرنے پر مرکوز رہیں گے۔

انہوں نے مزید کہا کہ “مجھے یقین ہے کہ یہ تبدیلی ہماری برادری اور ہمارے صارفین کے لئے مثبت ہوگی۔ اوپو کے ساتھ اس گہرے انضمام کے ساتھ ، ہمارے پاس آپ کے لئے اور بھی بہتر مصنوعات بنانے کے ل مزید وسائل ہوں گے۔ اس سے ہمیں مزید موثر ہونے کی بھی سہولت ملے گی ، “

دونوں کمپنیوں کی ملکیت گوانگ ڈونگ میں قائم بی بی کے الیکٹرانکس کی ملکیت ہے جو ویوو اور ریئلمی جیسے برانڈز کے بھی مالک ہیں۔ اس طرح یہ ساری کمپنیاں اپنے آغاز سے ہی اندرونی طور پر وسائل بانٹ رہی ہیں۔

فیس بک اور انسٹاگرام صارفین کو لائکس چھپانے کا اختیار مل گیا